Comforthe Startet 8.April.2020 Link til dette innlegget Startet 8.April.2020 Hei! Noen som vet om det finnes en direkte erstatter til Ya12 spenningsregulator som typisk er installert på Yanmar med Hitachi dynamoer? Etter hva jeg har forstått har denne gått ut. Min har tatt kvelden og vi kunne godt tenkt oss en liten tur utpå i påska. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Gullfisk Svart 8.April.2020 Link til dette innlegget Svart 8.April.2020 Tror ikke de har gått ut, for jeg fikk ny i fjor. Hør med Vestfold Elektrodiesel. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 8.April.2020 Link til dette innlegget Svart 8.April.2020 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=164757963 Eller ta en telefon til denne karen. Har tidligere drevet med Yanmar, overhaler Yanmar dynamoer og bygger om til ya-12. Mulig han har en å selge deg. Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 8.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2020 Takker for svar. Det var forøvrig Vestfold Elektrodiesel som da den hadde gått ut. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
Gullfisk Svart 8.April.2020 Link til dette innlegget Svart 8.April.2020 Ok, men de fikk levert ny til min i fjor. Hvordan vet jeg ikke?. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.