Kjetil25 Startet 26.September.2005 Link til dette innlegget Startet 26.September.2005 Kjempefint! :D Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Skikkelig 6-koker. Perfekt til å invitere kona til Naboen på tur.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Snoopy Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Toppers! En ide til etterfølgelse...? Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Så en norsk variant i Vestfold i sommer. En svær flåte, påhengsmotor og fire gedigne boblebad. Kanskje en muslim med fire koner? Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Hmmmm, ser ikke att di har vest på Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Jag lurer på CE-märkningen......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Hmmmm, ser ikke att di har vest på <{POST_SNAPBACK}> Er nok ikke plass til badetøy engang... Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Toalettforholdene ser heller ikke ut til å være all verden. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Og når vi allikevel kverulerer : Hvor er lanterna ? Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Så en norsk variant i Vestfold i sommer. En svær flåte, påhengsmotor og fire gedigne boblebad. Kanskje en muslim med fire koner? <{POST_SNAPBACK}> Dette var et "stunt" fra en rørleggerforretning i Tønsberg. Den lå som demobad på brygga i Tønsberg. Fikk nok mye oppmerksomhet der tenker jeg, men du kan nok ha møtt den utpå også, den var utstyrt med en 50 Hk Yamaha, tror jeg. Og den ble naturlig nok kjørt til en havn om natten, det ville nok blitt mange uønskede bad natterstid på brygga tenker jeg...... Tenk den drømmejobben å sitte der å demostrere bad om sommeren, nære vannet, mye pent å se på både på vanns og til lands Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Skipper Worse Svart 26.September.2005 Link til dette innlegget Svart 26.September.2005 Tenk den drømmejobben å sitte der å demostrere bad om sommeren, nære vannet, mye pent å se på både på vanns og til lands Ja, tenk alle de lekre eksemplarer av det svake kjønn man kunne lokket med seg oppi der ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Viksund Bravo Svart 27.September.2005 Link til dette innlegget Svart 27.September.2005 Bare det ikke er et nytt WASA prosjekt Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
pete Svart 27.September.2005 Link til dette innlegget Svart 27.September.2005 Sjøsatt klamydiakoker........... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.September.2005 Link til dette innlegget Svart 27.September.2005 Ja, tenk alle de lekre eksemplarer av det svake kjønn man kunne lokket med seg oppi der ... <{POST_SNAPBACK}> Sjøsatt klamydiakoker........... <{POST_SNAPBACK}> Ved nærmere ettertanke trekker jeg mitt utsagn fra i går tilbake Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.