Jump to content

Galna svenskar bygger båt


Kjetil25

Recommended Posts

Så en norsk variant i Vestfold i sommer. En svær flåte, påhengsmotor og fire gedigne boblebad. Kanskje en muslim med fire koner?

<{POST_SNAPBACK}>

Dette var et "stunt" fra en rørleggerforretning i Tønsberg. Den lå som demobad på brygga i Tønsberg. Fikk nok mye oppmerksomhet der tenker jeg, men du kan nok ha møtt den utpå også, den var utstyrt med en 50 Hk Yamaha, tror jeg. Og den ble naturlig nok kjørt til en havn om natten, det ville nok blitt mange uønskede bad natterstid på brygga tenker jeg...... :wink:

 

Tenk den drømmejobben å sitte der å demostrere bad om sommeren, nære vannet, mye pent å se på både på vanns og til lands :cool:

 

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Tenk den drømmejobben å sitte der å demostrere bad om sommeren, nære vannet, mye pent å se på både på vanns og til lands :cool:

Ja, tenk alle de lekre eksemplarer av det svake kjønn man kunne lokket med seg oppi der ... :crazy:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Ja, tenk alle de lekre eksemplarer av det svake kjønn man kunne lokket med seg oppi der ...  :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Sjøsatt klamydiakoker...........

<{POST_SNAPBACK}>

 

Ved nærmere ettertanke trekker jeg mitt utsagn fra i går tilbake :rolleyes::eek:

:lol::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...