Jump to content

Ukjente deler i originalt Volvo Penta Impeller kit


DR_Nelson

Recommended Posts

O-ringen er tetning under impellerlokket. Bør byttes når impelleren byttes. Bruk litt vannfast fett på o-ringen så er den lettere å få til å ligge på plassen sin når lokket monteres. 

 

Skruene er reserve i tilfelle du mister en av skruene til impellerlokket ned under motoren. Jeg har for vane å ta vare på disse. 

 

Den sorte skiven skal være i senter av impelleren, over akslingen, ut mot lokket. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...