Desultifix Startet 11.April.2020 Link til dette innlegget Startet 11.April.2020 Den gamle oljekjøleren tok kveld og jeg har nå kjøpt en ny, men den er det ikke plass til der den forrige sto montert. Så jeg lurer på om jeg kan bare plassere den nye der det måtte passe og er det noe jeg må ta i betraktning med tanke på dimensjon på slangene? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 12.April.2020 Link til dette innlegget Svart 12.April.2020 (redigert) Les forumreglene, emnetittel bør om mulig inneholde info om motorfabrikat og modell. Redigert 12.April.2020 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Desultifix Svart 12.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2020 Lazyjack skrev for 1 time siden: Les forumreglene, emnetittel bør om mulig inneholde info om motorfabrikat og modell. Dette er jo et spørsmål som omfatter motorer generelt, men det er en Nissanmotor på 120 hk om det har noe å si Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.