Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

NilsPils skrev 1 time siden:

Da var jeg kanskje litt heldig som "bare" fikk et par liter vann på begge takene. Det var senhøstes i Norge en kjent plass . . :smiley:

Vet du om dritten la seg på bunnen av tanken . .?

Se her. Et stykke nede på siden. Her ser du også at det var absolutt null vann på tanken. Bare møkk som klistret seg til alle overflater. Dette er det verste jeg har vært ute for. Fikk forresten også en del dritt fra en landstasjon i Norge, rett før grensen ved Svinesund. Da jeg tømte kannene på tanken, kunne jeg se at det var striper i dieselstrømmen. Dette ble fanget opp i rensesystemet til setlingtanken. Her kom det en blanding av vann og dieseldyr. Dritten jeg fikk på Tången (utenfor Göteborg) og Hönö-Klova var bare forurensing, ikke vann. 

Hulda

Hulda

NilsPils skrev 1 time siden:

Da var jeg kanskje litt heldig som "bare" fikk et par liter vann på begge takene. Det var senhøstes i Norge en kjent plass . . :smiley:

Vet du om dritten la seg på bunnen av tanken . .?

Se her. Et stykke nede på siden. Her ser du også at det var absolutt null vann på tanken. Bare møkk som klistret seg til alle overflater. Dette er det verste jeg har vært ute for. Fikk forresten også en del dritt fra en landstasjon i Norge, rett før grensen ved Svinesund. Da jeg tømte kannene på tanken, kunne jeg se at det var striper i dieselstrømmen. Dette ble fanget opp i rensesystemet til settelingtanken.

• Create New...