HerJo Startet 13.April.2020 Del på Facebook Startet 13.April.2020 Kjøpte en båt i dag som jeg ikke finner informasjon om på nett; en "Karmøy KM455". Noen som har kunnskap å dele om denne? Båten er etter det jeg får opplyst ca 25 år gammel og er - skal man tro navnet - produsert på Karmøy. Har søkt på google, men fikk ikke opp noe fornuftig. På forhånd takk! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 et enkelt Googlesøk ga dette: http://www.boat.no/asp/boats/show.asp?id=54193&mid=76132 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Solseng Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 (redigert) Jeg husker de lagde båter en liten stund. Det var ikke svære greier/produksjon. Regner med de hadde kjøpt noen støpeformer. Tviler vel på at det var egenutviklet. Forsvant vel like fort som de dukket opp. Lenge siden de holdt på. Utover det vet jeg lite om disse båtene, men har selvsagt sett et par slike rundtom i løpet av årene. Redigert 14.April.2020 av Solseng (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HerJo Svart 15.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2020 @Faxen: Jeg fant også et treff på boat.no, og fikk opp denne som angivelig er en Karmøy KM, men som ikke ligner på den jeg har. Din lenke er til en Karmøy Sport - som er feil båt - så det enkle Google søket var kanskje for enkelt... Men; takk for innspillet! @Solseng: Kunne vært moro å visste hvilke former de har brukt - båten er jo relativt stødig og ligger godt i vannet. Det ante meg at det ikke var noe volum-merke, men det er utrolig at det knapt finnes en eneste linje på nettet annet enn på boat.no... Skulle gjerne visst hvor stor motor den tåler - er ikke noe type-/CE skilt i båten dessverre. Uansett; takk for informasjonen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.