Jump to content

Noen med kjennskap til "Karmøy KM455"?

HerJo

Recommended Posts

Jeg husker de lagde båter en liten stund. Det var ikke svære greier/produksjon. Regner med de hadde kjøpt noen støpeformer. Tviler vel på at det var egenutviklet. Forsvant vel like fort som de dukket opp. Lenge siden de holdt på. Utover det vet jeg lite om disse båtene, men har selvsagt sett et par slike rundtom i løpet av årene.

Redigert av Solseng (see edit history)

@Faxen: Jeg fant også et treff på boat.no, og fikk opp denne som angivelig er en Karmøy KM, men som ikke ligner på den jeg har. Din lenke er til en Karmøy Sport - som er feil båt - så det enkle Google søket var kanskje for enkelt... Men; takk for innspillet! :thumbsup:

@Solseng: Kunne vært moro å visste hvilke former de har brukt - båten er jo relativt stødig og ligger godt i vannet. Det ante meg at det ikke var noe volum-merke, men det er utrolig at det knapt finnes en eneste linje på nettet annet enn på boat.no... Skulle gjerne visst hvor stor motor den tåler - er ikke noe type-/CE skilt i båten dessverre. Uansett; takk for informasjonen! :thumbsup:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...