Knallipadden Startet 14.April.2020 Del på Facebook Startet 14.April.2020 Jeg har ikke abonnement på denne avisen så får ikke lest saken, men overskriften og bildet er ganske selvforklarende. En ting er sikkert — har det vært krefter i sving. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 Dette er på Ylvingen i Vega kommune sør på Helgeland. Om noen husker TV-serien Himmelblå som gikk for rundt ti år tilbake så ble denne spilt inn i det lyse bygget i bakgrunnen. Det var ett skikkelig uvær langs kysten på søndag. Dette er en av mange stormskader som er skrevet om i lokalavisene. Jeg limer inn teksten fra artikkelen i Brønnøysunds Avis. Som mange andre tilsvarende innslag i lokalavisene er også denne ganske kortfattet: Sitat Arvid Sandvær i Brønnøysund har båten liggende i småbåthavna på Ylvingen. I løpet av natt til mandag har den fått skikkelig medfart. – Vinden har røsket av hele vindskjermen med presenningen og alt og det er slått hull i sida, forteller Sandvær. Selve glasset ble smadret i småbiter. – Det skjedde i natt. Jeg snakket med forsikringsselskapet, de har jo stengt i påsken, men en vakttelefon. De sa jeg ikke skulle tenke mer på det, de skulle ordne alt, sier han. Og for å oversette: Presenning er det lokale utrykket for kalesje. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
MegaTrondy Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 Takk for utdrag =) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.