Rogaland skipper Startet 15.April.2020 Del på Facebook Startet 15.April.2020 Hei Jeg har fått interesse for Bella 703, som ny båt for sommeren. Så vidt jeg kan finne ut er det mest vanlig at disse har en Yanmar på 40 HK. Det ser imidlertid ut til at det også finnes noen få med en vesentlig større Mercruiser. Ser ut til denne kanskje ble tilgjengelig i 2008. Noen som veit mer om dette, eller har erfaringer med båttypen generelt? Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Bella 703". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 15.April.2020 Del på Facebook Svart 15.April.2020 Hei! Kjenner ikke til Bella 703, så kan dessverre ikke hjelpe deg der. Men! Det kan være lurt å forandre tittelen på tråden din til noe mer beskrivende, f.eks. noe slikt som «Erfaringer med Bella 703? Motorinstallasjon?» eller lignende. Da vil de som har peiling på akkurat denne båttypen lettere klikke seg inn og se hva du lurer på. I tillegg unngår du at tråden blir stengt, i følge forumreglene? Sitér dette innlegget Link to post
703 Svart 1.November.2020 Del på Facebook Svart 1.November.2020 Bella 703 er det kun to alternativ til slik jeg kjenner denne typen båt. 27 hk og 40 hk Yanmar dieselmotor. Jeg mener det er en annen model som kom meg den motoren du mener. Mulig jeg tar feil. Sitér dette innlegget Link to post
Shortcut Svart 2.November.2020 Del på Facebook Svart 2.November.2020 Tilsyneladende blev der lavet nogen modeller omkring 2008 med en Mercury på 125 hk. https://www.sokbat.se/Modell/bella/703 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.