Roger og Olina Startet 15.April.2020 Del på Facebook Startet 15.April.2020 Hei folkens. Har en utfordring her. Trenger radarplugg som skal inn i skjermen fra antennen til en Samyung SMR 3700. Har søkt på Ebay osv. Men får ikke tak i. Finnes det en plugg som kan passe? Har hørt at enkelte går om hverandre på enkelte radarer fra Kina ol.. Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 16.April.2020 Del på Facebook Svart 16.April.2020 (redigert) Heisann! Fikk din PM, men hadde ikke noen plugg til deg. Jeg har manualen i PDF format hvis du trenger den. Send evt. e-post adresse på PM så sender jeg den til deg! I.h.t. Manualen så trenger du en plugg som heter SRCN2A25-16P Hele 15m kabel med plugg heter RSU-3600-15M Et søk på e-bay gir bl.a. denne muligheten: SRCN2A25-16P Et vanlig web-søk gir en billigere variant fra MOUSER SRCN2A25-16P ca. NOK 138,- +frakt Redigert 16.April.2020 av mateco (see edit history) Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Roger og Olina Svart 17.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2020 WOW, se der ja.. Det ligner noe Kjempesnilt av deg mateco. Jeg har manualen på eng, men sier ikke nei takk om du har den på Norsk? Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 17.April.2020 Del på Facebook Svart 17.April.2020 Roger og Olina skrev for 7 timer siden: ………...…... Jeg har manualen på eng, men sier ikke nei takk om du har den på Norsk? Da har vi nok den samme manualen! Lykke til med å skaffe pluiggen ! Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Roger og Olina Svart 19.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2020 Takker for det og takk for hjelp. Har sendt ut noen mail her og der. Så får jeg se hvordan tilbakemeldingen blir... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.