Jump to content

Finnmaster 62 Seastar styrings olje lekasje


Ødegård

Recommended Posts

Hei jeg har en FInnmaster 62 2012 som jeg nå ser at det er lite olje i styrepumpa. Tenkte å fylle på og lufte men jeg ser at det er spor etter olje som har rent ut av konsollen og ned på teak dekket. Jeg mistenker at det lekker olje fra en slange.  Jeg tenkte først at det kunne ha kommet ut av del lille luftehullet i påfyllings korken på styrepumpa men siden det er hint av olje langs siden av konsollen er jeg usikker.  Jeg har krøpet inn i stuerommet bak konsollen og tatt video med mobilen igjennom det lille (15-20cm i dim) hullet inn til baksiden av konsollen.

 

Er det noen som vet hvordan jeg skal komme til bak konsollen for å sjekke olje slanger? 2023831754_KOnsollFInnmaster622014.jpg.85b03f1c74cc4738a011a9e6fffb7340.jpg

Redigert av Ødegård (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Om det panelet er eneste adgang til konsollen så ville det vært tullete å lime den etter mitt skjønn hvertfall. Kanskje en pakning eller noe, men lim? Du kan jo begynne med å skru ut kartplotteren så får du et større hull. Den er kanskje montert fra front, sjekk monteringsveiledningen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...