Poppis Startet 18.April.2020 Del på Facebook Startet 18.April.2020 (redigert) Hei! Jeg har en arimar 360 som det lekker vann inn i dobbeltbunnen. Men finner ikke noe skade på skroget. Har prøvd å fylle med luft og tatt såpevann rundt for å se etter bobler. Men det har ikke kommet noe. Har også hatt et problem med at vannet fra dobbeltbunnen har kommet opp til der jeg sitter. Har funnet et hull mellom pongtongen/pølsa og glassfiberen helt bak ( vi fant en rusten spiker der, trolig fra forrige eier som har laget hull). Men det er tett mellom dette hullet og vannlinja. Samme på motsatt side. Det er mye mindre bare. Noen som har vært borti dette før? Er det noe jeg kan tette dette hullet med? Eller må jeg av med hele pølsa og bytte lim og tette med noe spesielt. Båten er fra 2009. Jeg er også førstegangsbrudd av båt. Så er relativt uerfaren. hilsen uerfaren 17-åring Redigert 18.April.2020 av Poppis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.