xynix Startet 19.April.2020 Del på Facebook Startet 19.April.2020 hei jeg har en winrace 12 med tohatsu 30hk 4 takt 2002 modell som gjør 32 knop, flere sier at den kan gå raskere med en racing propell. noen som har erfaring med racing propeller og kunne hjelpet? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 (redigert) Du som kjørte i Langesund istad? Møtte en hvit winrace 12 Istad med en tohatsu bakpå. Så veldig baktung ut Vet muligens om en splitter ny ron hill 12x22" cleaver da. Men de fungerer kun på bunn gass, ikke noe cruise propell, fungerer dårligt hvis du har med en kamerat. Jeg ville prøvd og fått tak i en liten turbo propell jeg da. Men trur egentlig ikke det er noe særlig mer fart å hente, med mindre du kjøper deg en lettere motor med mer trøkk. En gammel t400 motor hadde vært fint bakpå den, evt en liten 3selyndra Yamaha Det er vi som møtte deg med denne, den har ikke en utprega racing propell. En modifisert rundblader Redigert 19.April.2020 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 21.April.2020 Del på Facebook Svart 21.April.2020 Er dette racing nok ? Sitér dette innlegget Link to post
xynix Svart 21.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2020 (redigert) trur jeg bare kjøper en propell med litt høyere stigning Redigert 21.April.2020 av xynix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 21.April.2020 Del på Facebook Svart 21.April.2020 Det hadde jeg også satsa på. Men jeg ville vurdert en turbo propell fra, æsj, huff, winrace dritsjappa. (Olle var flink og hadde GOD kundeservice, men ungene hans har overtatt og de ser kun på pengetallene) Men hvis det er deg vi møtte i Langesund, så ta deg en tur til Andvik, han kan trylle når det gjelder propeller Sitér dette innlegget Link to post
xynix Svart 22.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2020 det var meg du møtte i langesund Sitér dette innlegget Link to post
xynix Svart 22.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2020 skal sjekke turtallet snart så skal jeg se om jeg må bytte propell Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.