Jump to content

racing propell til tohatsu 30hk 4 takt 2002 modell

xynix

Recommended Posts

Du som kjørte i Langesund istad? Møtte en hvit winrace 12 Istad med en tohatsu bakpå. Så veldig baktung ut 

Vet muligens om en splitter ny ron hill 12x22" cleaver da. Men de fungerer kun på bunn gass, ikke noe cruise propell, fungerer dårligt hvis du har med en kamerat. Jeg ville prøvd og fått tak i en liten turbo propell jeg da. Men trur egentlig ikke det er noe særlig mer fart å hente, med mindre du kjøper deg en lettere motor med mer trøkk. En gammel t400 motor hadde vært fint bakpå den, evt en liten 3selyndra Yamaha 

Det er vi som møtte deg med denne, den har ikke en utprega racing propell. En modifisert rundblader 

20200418_191900.jpg

Redigert av Guest (see edit history)

Det hadde jeg også satsa på. Men jeg ville vurdert en turbo propell fra, æsj, huff, winrace dritsjappa. (Olle var flink og hadde  GOD kundeservice, men ungene hans har overtatt og de ser kun på pengetallene)

Men hvis det er deg vi møtte i Langesund, så ta deg en tur til Andvik, han kan trylle når det gjelder propeller 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...