TrikkerN Lønning Startet 19.April.2020 Del på Facebook Startet 19.April.2020 Hei, Jeg skal demontere intercoolerhus før jeg begynner så lurer jeg på følgende: Hvordan er røret fra turbo festet til intercooler? Er dette bare tredd inn på ? Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 Er bare tredd inni med O-ring Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 19.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2020 (redigert) Cato skrev 1 minutt siden: Er bare tredd inni med O-ring Takk for rask respons ?(liker å være litt beredt før jeg begynner og skru) Redigert 19.April.2020 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 Andre enden mot innsugsmanifold er limt med silikon (ihvertfall på KAD44) Sitér dette innlegget Link to post
3600 Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 (redigert) eje postf Redigert 19.April.2020 av 3600 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 andre enden har en spesialslangeklemme på KAD42. Om den ikke har vært demontert på lenge kan den være vanskelig å få av uten å ødelegge den. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 19.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2020 3rik skrev 3 minutter siden: andre enden har en spesialslangeklemme på KAD42. Om den ikke har vært demontert på lenge kan den være vanskelig å få av uten å ødelegge den. Det er huset til intercooler som skal demonteres ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 TrikkerN Lønning skrev 8 minutter siden: Det er huset til intercooler som skal demonteres ? Du må nok av med røret ut fra turbo uansett. Det gjør hvertfall jobben mye lettere. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 19.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2020 bellen skrev 10 minutter siden: Du må nok av med røret ut fra turbo uansett. Det gjør hvertfall jobben mye lettere. Er det nødvendig hvis den bare kan trekkes ut ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 (redigert) TrikkerN Lønning skrev 46 minutter siden: Er det nødvendig hvis den bare kan trekkes ut ? Det er muligens ikke nødvendig, men det blir en del lettere når du skal montere tilbake med ny flytende pakning. Redigert 19.April.2020 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 19.April.2020 Del på Facebook Svart 19.April.2020 kommer vel litt an på hvor god plass det er rundt motor. Hos meg ble det ikke vurdert å la vær engang :p Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.