Traale Startet 21.April.2020 Del på Facebook Startet 21.April.2020 Har en jolle med 25hk Merc 2 takter. Montert Humminbird ekkolodd med hekksvinger og separat batteri. Viser ok dybde helt til jeg starter motoren. Da går det helt i ball for loddet. Ifjor fungerte det helt fint. Har ikke gjort noen endringer, hva har skjedd? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 21.April.2020 Del på Facebook Svart 21.April.2020 Slike påhengere er potensielt alvorlige støykilder, de kan forstyrre VHF i andre båter langt unna. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Team Colibri Svart 22.April.2020 Del på Facebook Svart 22.April.2020 Pass på at kablene til ekkolodd (strøm og ekkoloddgiver) ikke ligger inntil kablene til påhengeren. Pass på at positiv og negativ leder til påhengeren ligger inntil hverandre, hvis ikke skapes et magnetfelt mellom de. Hvis ingenting hjelper, bruk eget batteri til ekkoloddet. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Traale Svart 22.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2020 Ekkoloddet går på eget batteri og ingenting er koblet til motoren. Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 22.April.2020 Del på Facebook Svart 22.April.2020 Bruker motor R(esistor) plugger? Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 22.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2020 Det har jeg ikke sjekket, men det er de samme pluggene som stod i ifjor og da var alt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 23.April.2020 Del på Facebook Svart 23.April.2020 Traale skrev for 12 timer siden: Det har jeg ikke sjekket, men det er de samme pluggene som stod i ifjor og da var alt ok. Dette er ganske relevant informasjon. :) Du har med andre ord fått støy i år, men hadde det ikke i fjor? Da er det bare å finne ut av hva du har endret på, og endre det tilbake. Fått på USB-lader, LED-lanterner eller endret på noe annet? Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Traale Svart 23.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2020 Påhengeren har stått på båten i vinter, ekkolodd og batteri har overvintret i garasjen. Sist brukt i oktober. Har ikke gjort noen verdens ting. Har fått låne meg et nytt ekkolodd av samme type for å se om problemet ligger der. Bruker samme hekksvinger. Påhengeren har til info snorstart og ikke strømuttak. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 dårlig kontakt i ei plugghette..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.