Goddis77 Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Har gjort dette her. Fra drevet og inn til styreposisjonen ute er alt ok. Var den jeg justerte først. Så tok jeg mellom begge styreposisjonene. Merket at det måtte mye finjustering til for at den traff skikkelig når båten var på land. Når vi var ferdige der var alt ok. Var og det på turen vi er på nå også, helt til vi skulle legge til ved en marina til lunsj. Da var det en forsinkelse der igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Men skal ta en ekstra titt på posisjonene jeg har brukt mellom styrespakene, og heller bruke de ytterste. Så får vi se om det hjelper ? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Ok har ikkje lest alt, du har to styreposisjoner altså. Og kabel mellom hver av de og ikkje synkronisator ? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 31.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Kabel mellom hver ja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.