puddel Startet 28.September.2005 Del på Facebook Startet 28.September.2005 driver å setter inn portlight i båten. hva skal jeg bruke til å tørke vekk overflødig rester før det har tørka? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Lampeolje eller tennvæske. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Svein H Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Hei, Har nevnt dette en gang tidligere her, men det beste du kan bruke er Natusan våtservietter (de som du bruker til bleieskift på barna) Er billige og helt fantastiske. Vasker bort Sika fra både hender og gelcoat uten problem. Sitér dette innlegget Svein H Link to post
ok67 Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Hei, Har nevnt dette en gang tidligere her, men det beste du kan bruke er Natusan våtservietter (de som du bruker til bleieskift på barna) Er billige og helt fantastiske. Vasker bort Sika fra både hender og gelcoat uten problem. <{POST_SNAPBACK}> Litt OT, men:Og så kan man jo lure på hvor helsebringende de er for de små ...... Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Vet ikke hva du vil tørke vekk, men antar sika..tech7 eller tilsvarende. Rødsprit funker i tillegg til det de andre har nevnt. Det beste er å maskere grundig, dra av alt overflødig med finger duppa i zalovann og så rive av maskeringa igjen med en gang. Er du ekstra pirkete blir det ikke søl. Sitér dette innlegget Link to post
Svein H Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Litt OT, men: Og så kan man jo lure på hvor helsebringende de er for de små ...... ------------------------------------------------------------------------------------ Det kan man godt si... Har tenkt samme tanke. Har ikke ei pakke foran meg, men vet at det er noen av stoffene jeg ikke hadde hørt om.... Uansett, de vasker bort sika søl akkurat som om du vasker jord av hendene... Sitér dette innlegget Svein H Link to post
Sebaldus Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Samme med wipes fra biltema. Funker som bare det Sitér dette innlegget Link to post
Coronet27 Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Visste ikke at sika er oppløselig med oljeprodukter. Jeg har alltid brukt aceton Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Visste ikke at sika er oppløselig med oljeprodukter. Jeg har alltid brukt aceton <{POST_SNAPBACK}> Det visste ikke jeg heller. Det var det riggeren min som lærte meg.. suzuku Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Svein H Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Det som er veldig smart med Wipes eller Natusan våtservietter er at du får både løsemiddel og fille i ett. Når "kluten" er full trekker du bare ut en ny, og så slippen man alt gris med sika i ei vanlig fille ! Sitér dette innlegget Svein H Link to post
Whistler Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Jeg tipper at våtserviettene fungerer fordi de inneholder sprit. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
puddel Svart 28.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2005 prøvde med natusan.. funka veldig bra.. tilogmed på rester etter det jeg la på i går å.. :) Sitér dette innlegget Link to post
Audifil Svart 20.Februar.2006 Del på Facebook Svart 20.Februar.2006 Nytt liv til gammel tråd.... Lekte meg med sika i går og natusan var utmerket, takker for tipset.. Har alltid gruet meg til sika jobber.. Nå la jeg også sika`en i frysen etter endt jobb så får jeg se om det funker og.. Sitér dette innlegget Øystein Wilthil, 48212848 Nåværende båt: 00 Flem 340 X - båter: 99 Askeladden 705 Voyager, 88 Nimbus 4000, Fjord 930 Touring, Neptim 8000, Sandvik 25 AC Link to post
Slagskibet Svart 20.Februar.2006 Del på Facebook Svart 20.Februar.2006 Litt OT, men: Og så kan man jo lure på hvor helsebringende de er for de små ...... For ikke å snakke om at puddingene deres muligens burde klassifiseres som spesial avfall.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.