S/Y Gyda Startet 22.April.2020 Link til dette innlegget Startet 22.April.2020 Bildet er fra en Ford Sabre 2712E. Er det noen som kan svare på om denne glipen i gummislangen skal være slik, og hvilken funksjon har det? Sitér dette innlegget S/Y Gyda Link to post
Taskeladden Svart 23.April.2020 Link til dette innlegget Svart 23.April.2020 Ser ikke helt rett ut, stusser også over at det bare er en slangeklemme på, om denne har funksjonen å skjøte sammen. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
"LISE" Svart 23.April.2020 Link til dette innlegget Svart 23.April.2020 Kan det være at den svarte slangebiten er et endelokk? Om det virkelig er en glipe her vil alt kjølevann renne ut her! Sitér dette innlegget Guttedrømmen - Sandvik 945. Prosjekttråd åpen for innspill! Guttedrømmen – Shetland 2018 – Sandvik 945 Link to post
S/Y Gyda Svart 25.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2020 Anyone..?? Sitér dette innlegget S/Y Gyda Link to post
SamH Svart 25.April.2020 Link til dette innlegget Svart 25.April.2020 Plukk den av og se. Det er massevis av forskjellige fordpumper. Er den blinda av, flott, sørg for at den er tett. Er den ikke blinda, sørg for at den er tett allikevel. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.April.2020 Link til dette innlegget Svart 27.April.2020 Den skal nok være sånn. Den skal i alle fall ikke være lenger, du ser det er ingen slangestuss der som den kan gå nedpå. Som andre sier, det er nok kun en blinding. Kjenn under med en streng om den er tett, så er nok alt OK. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bygde_dyret Svart 27.April.2020 Link til dette innlegget Svart 27.April.2020 Jeg har likt endelokk på min 2722e. Dette løsnet på min men fant det ut i tide. Det ser ut for meg som om man får vannpumpe der hele dette "røret" er vekk, så men slipper dette svake punktet. Så neste år skal denne byttes på min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.