Jump to content

Tetting/reparasjon av vindu i seilbåt


aleksbe

Recommended Posts

Hei,

I seilbåten min, ein Beneteau First 28, har forrige eigar bytta ut dei originale vindua med større vindu. Då han bytta laga han det til slik at det er mellomrom mellom glassfiber og vindu (om lag 0,5 cm slik eg kan sjå), og i mellomrommet la han tec-7. Så skrudde han lister på innsida, som er skrudd gjennom tec7 og festa i listene på utsida. Legger ved bilde av dette.. Veit ikkje om forklaringa var forståelig. 

 

Vinduet starta å lekke ganske mykje i vinter. Eg skrudde av listene for å sjå om eg kunne finne feilen, og då løsna heile vinduet, som vist på bildet. Tec7en såg ut til å ha sprekker i seg, så eg rekner med det var der lekkasjen kom frå. Dette skiftet av vinduet vart gjort i 2017 (eller 2016, litt usikker.)

Det eg no er på jakt etter er kva for eit tetningsstoff eg skal bruke til vinduet, og eventuelle andre tips til jobben som kan gjere det tett. Er skeptisk til Tec7, då eg syns det ser ut til at det tåler sol og salt dårleg..? Ser i andre trådar at både butyl, rotabond og multibond anbefales. Nokon som har tips til kva som vil passe best til denne monteringa? 

 

Bildet her viser lista på innsida, på utsida er det lik list som denne er skrudd fast i. 

 Screenshot_20200422_230057.jpg.5fbaba6656c4b23a3dc751321a9543e2.jpg

 

Her ser ein at vinduet har slept taket. (Gaffateipen heng bare igjen frå tidlegare forsøk med Captain Tolleys..)
Screenshot_20200422_230012.jpg.c5315fd0b09b88d52749d5cb2d827440.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...