Jump to content

Er dette Silver Viking 21?


Førstereiskaren

Recommended Posts

Hei.

Jeg har fått meg en gammel traver på tunet her som jeg skal prøve og resturere, men finner veldigt lite ut om denne båten,

ble fortalt at det er en silver viking 21 men finner ingen bilder på nett eller info om den. 

har startet med og ta ut en Volvo B20 som skal overhales og så står det ett volvo penta 270 drev. 

tar gjerne i mot tips hva jeg bør se nøye etter. 

Kallesen er oxo veldigt skitten og virker morken og tørr, noen tips der oxo;) 

finner den ikke i registeret ra1538

Kommentar fra moderator:
Tittel redigert, var "Kjennskap til denne?". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster.
Utdrag:
  • Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.
  • Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.
  • Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder.

 

 

 

båt 3.jpg

båt1.jpg

båt2.jpg

båt4.jpg

Link to post
Share on other sites

Og neppe B20. B20 er bilmotor. Tipper din heter AQ140 eller noe der omkring. 

 

Kalesjen kan med fordel bløtlegges over natten i Bio Tex vann. Og deretter skrubbes lett med svamp. Noen sverger også til grønnsåpe. Husk å impregnere når du er fornøyd. Det kan også være lurt å få en kalesjemaker til å sy over evt dårlige sømmer. 

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

da var det ut på jakt etter en go blokk til B20 eller AQ130 ;) noen som har slik liggende?

og så så jeg før jeg tok utav motor at det ikke var noen motorfester annet enn at den hang på kransen til agreagatet kan dette stemme?

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...