Førstereiskaren Startet 23.April.2020 Del på Facebook Startet 23.April.2020 Hei. Jeg har fått meg en gammel traver på tunet her som jeg skal prøve og resturere, men finner veldigt lite ut om denne båten, ble fortalt at det er en silver viking 21 men finner ingen bilder på nett eller info om den. har startet med og ta ut en Volvo B20 som skal overhales og så står det ett volvo penta 270 drev. tar gjerne i mot tips hva jeg bør se nøye etter. Kallesen er oxo veldigt skitten og virker morken og tørr, noen tips der oxo;) finner den ikke i registeret ra1538 Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Kjennskap til denne?". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Om det er relevant skal emnetittelen inneholde både produktnavn og beskrivelse av hva saken gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 23.April.2020 Del på Facebook Svart 23.April.2020 rai 538 Ring Redningselskapet og spør dem om det nummeret. (Ikke RA 1538) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Kjellg Svart 23.April.2020 Del på Facebook Svart 23.April.2020 Minner litt om en gammel Joda eller Andy. Var hekken som ga meg noen assosiasjoner til disse. Men det er godt mulig jeg tar feil .. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 23.April.2020 Del på Facebook Svart 23.April.2020 Hvorfor kan ikke folk klare å lage overskrifter som er i henhold til forumreglene? Sitér dette innlegget Link to post
Gew77 Svart 23.April.2020 Del på Facebook Svart 23.April.2020 Vet ikke hva det er, men ingen Silver Viking. Deres 21 foter, var en liten kombisjark. Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
index Svart 24.April.2020 Del på Facebook Svart 24.April.2020 Og neppe B20. B20 er bilmotor. Tipper din heter AQ140 eller noe der omkring. Kalesjen kan med fordel bløtlegges over natten i Bio Tex vann. Og deretter skrubbes lett med svamp. Noen sverger også til grønnsåpe. Husk å impregnere når du er fornøyd. Det kan også være lurt å få en kalesjemaker til å sy over evt dårlige sømmer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Førstereiskaren Svart 27.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2020 Ser ut som dette kansje kan være en Springer 20 . Sitér dette innlegget Link to post
Førstereiskaren Svart 29.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2020 da har jeg fått bekreftet at dette er en Springer 20 ;) håper adm. kansje kan endre overskrift ? Sitér dette innlegget Link to post
Førstereiskaren Svart 6.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2020 da var det ut på jakt etter en go blokk til B20 eller AQ130 ;) noen som har slik liggende? og så så jeg før jeg tok utav motor at det ikke var noen motorfester annet enn at den hang på kransen til agreagatet kan dette stemme? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 6.Mai.2020 Del på Facebook Svart 6.Mai.2020 Ja det stemmer Sitér dette innlegget Link to post
Førstereiskaren Svart 6.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2020 Cerberus skal det ikke være noe motorfester i dørken? noen som har ett bilde av en slik montering;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.