Jump to content

Maritime/flytande heimekontor


Ask

Recommended Posts

Har praktisert det ved noen anledninger. Men her er det argumenter for og i mot. Det gir mulighet for mer bruk av båten, noe som er positivt. For egen del har jeg besluttet at båten i utgangspunktet er jobbfri sone. Jeg er på jobb ellers 24/7 hjemme, og får mail inn på tlf uansett hvor jeg er.

 

Jeg er ikke helt katolsk på dette, så dersom valget står mellom tur/ikke tur, avhenge om jeg kan ta et møte og/eller noen tlf om bord, så gjør jeg det (forutsatt at jeg er alene). Men hovedreglene er at sjøen er fristed, og det tror jeg er sunt.

 

Kan for øvrig nevne at jeg for en drøy uke siden var med på et 1,5 times langt video møte mens jeg lå under båten og stoffet. Det var en ny erfaring. "Teams" på tlf og øreplugger (kamera av). Dette var et av flere obligatoriske men relativt intetsigende møter jeg må gjennom i løp av en mnd,  så det føltes som effektiv bruk av tid. Tok også akkurat 1,5 time å maskere og legge på ett strøk bunnstoff....:)

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...