MarexSuncab_FD Startet 25.April.2020 Del på Facebook Startet 25.April.2020 Har fått båten på sjøen. Den er vanskeligere å starte denne sesongen enn tidligere. Må kunne kald motor i ca 30 sek. Selv når den er varm er den litt treg. Får alltid start, men når den starter er det veldig lavt turtall før det blir normalt. Kan det være list i systemet? Andre ting? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 25.April.2020 Del på Facebook Svart 25.April.2020 Luft i systemet, tette filtre, drit i tanken, kan være ventiler trenger en justering. Ville sjekket alt dette og sett om det blir bedre. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
arkmarin Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 Har du full gass under startforsøket? Om ikke, gi full gass og vær klar til å slå ned gassen, når den starter. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
MarexSuncab_FD Svart 27.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2020 Ja, jeg og har forsøkt både med full og med halv gass. Sist jeg startet kom den relativt greit. Kan hende den trenge litt tid siden viterlagring. Men tror ikke jeg husker at den tidligere har brukt noen sekunder på lavt turtall før den kommer. Nå er det slik at når den starter, så reagerer den ikke på gassen før etter noen sekunder. Men så er den helt fin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.