Chris1983 Startet 25.April.2020 Del på Facebook Startet 25.April.2020 Hei. Vurderer kjøp av en nimbus epoca 26. Er det noen som har noe erfaring eller hørt noe om disse båtene? Ris/ros?? Takker for alle tilbakemeldinger. Sitér dette innlegget Link to post
Perder Svart 2.Mai.2020 Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 Jeg er også veldig nyskjerrig på denne :) Lurer på hvordan den er i forhold til for eksempel nidelv 750 og windy 8000.. Sitér dette innlegget Link to post
Båtsn Svart 4.August.2020 Del på Facebook Svart 4.August.2020 (redigert) Litt sent svar, men synes Epoca’n fortjener en omtale her. Har selv Epoca og er strålende fornøyd. Denne 26 foteren er veldig romslig men samtidig ikke for stor. Enkelt å manøvrere og lett å legge til i havn og mot svaberg. Fantastisk i sjøen og må si jeg er imponert over kvaliteten Nimbus leverer. Min båt er en 89 modell og må si at den har holdt seg svært bra. Skuffer, skaper og dører sitter tight uten å lage støy, selv i grovere sjø. Har sett flere eldre eksemplarer som holder seg veldig bra. Kjøper man en eldre båt med en god motor får man veldig god kvalitetsbåt for en rimelig penge. Det eneste å utsette på denne er at den ikke har stikk/midt-cabin slik at man har 4 ferdigoppredte sengeplasser. Får å få dette må man kjøpe nyere båt til en helt annen sum. Når det er sakt er solsengen en romslig ekstra dobbeltseng om man har behov for flere sengeplasser. Redigert 4.August.2020 av Båtsn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.