Halla74 Startet 27.April.2020 Del på Facebook Startet 27.April.2020 Hei Synes det ser ut som det mangler noko på forgassaren, eit deksel eller noko. Har kjørt slik i mange år så den går enda, men litt "rusk i forgassaren"?😀 i år gjer at eg endelig får fingeren ut og spør om kyndig hjelp... Ser du om det manglar noko, så sei frå - og gjerne korleis eg kan få tak i det som evt manglar. Det er sjølvsagt hulrommet til venstre på biletet eg lurer på. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 Det mangler en "lydpotte", noen vil tro det er luftfilter men på en påhenger er det kun for å begrense forgasserbråk som kommer av luft som suges inn. Det gjør ingenting å kjøre uten. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 Halla74 skrev for 2 timer siden: og gjerne korleis eg kan få tak i det som evt manglar. ravns kan sikkert hjelpe deg. Ser ut som en mercury basert motor? Vet du ca alder? https://www.ravnsgarage.no/delekatalog Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Skrotnisse Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 Jeg tror ikke det mangler noe her, alle motorene jeg har sett før ser slik ut som din Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.