Jump to content

Verktøykasse som passer i mindre rom


Goddis77

Recommended Posts

Har et rom under bena der jeg fører båten som jeg gjerne skulle hatt verktøyskassen i.

Slik det er nå så er den fremme i lugaren åpent, fordi jeg  ikke har funnet en bedre plass for den.

 

Jeg har en slik som denne her i dag:

9665180401694.jpg

 

Noen som har tips til kasse som er mindre og fremdeles kan inneholde fornuftig antall verktøy?

Link to post
Share on other sites

Regnet med de svarene her ja. 

Er denne her jeg har i dag - https://www.clasohlson.com/no/Cocraft-verktøykasser/p/40-8878

 

Den er litt høy for rommet, så jeg var spent om andre hadde noen lure kasser de bruker. 

 

Før i tiden når jeg var service tekniker så brukte vi mye verktøy sekk og slikt, og det funket bra. 

 

De vanlige Jula, Biltema, Claseren etc har jeg sjekket, og ingen var optimale synes jeg. 

Link to post
Share on other sites

Guest Balder..

Rull inn verktøyet i en liten håndduk som er sprayet fuktig med CRC, bylten legges i en plastpose, det former seg rundt verktøyet du putter inn å tar i seg selv ikke noe plass:saint: enkel ok løsning....regner med du ikke skal ha med hele verkstedet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...