Soningen Startet 27.April.2020 Del på Facebook Startet 27.April.2020 Hei Noen som har prøvd eks.vis Sonax Xtreme Spray & seal på båt? Har prøvd den på bilen og det ser ut til at "møkka" renner av med litt dusj fra vannslangen eller litt regn. Men, sjøvann er jo noen annet. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 Gelcoatsealer finnes fra de fleste polishprodusenter, men det er til å forsegle voksen. Ikke for rens. Det samme gjelder vel for den sprayen du viser til ? Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 (redigert) Bruker ofte en våtvoks mellom vaskene på båten. sprayer litt her og der og bruker slangen til å fordele voksen med. La tørke. Denne har jeg handlet 5liter av, anbefales! Redigert 27.April.2020 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 27.April.2020 Del på Facebook Svart 27.April.2020 (redigert) Jeg brukte Sonax sin våtvoks i fjor. Fungerte topp! Men IKKE legg den akkurat på bauen (der du står når du skal hoppe i land). Det er skitfarlig! (Ja, jeg glemte meg da jeg sprayet på. Og det var glatt...) Redigert 27.April.2020 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.