Snafu3000 Startet 28.April.2020 Del på Facebook Startet 28.April.2020 Jeg har nettopp kjøpt en 30hk 4 takt Tohatsu. Dette begynner å bli en litt eldre motor og ifølge den gamle eieren har registerrimen aldri blitt byttet. Jeg kontaktet et firma for en uke siden, men jeg venter enda på svar. Noen som vet om en god forretnig som kan selge slike deler. Jeg har serienummeret på motoren. 005328XK Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.April.2020 Del på Facebook Svart 28.April.2020 Prøv Ravns Garage. De har litt av hvert, svarer raskt og er løsningsorienterte;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Båteksperten123 Svart 28.April.2020 Del på Facebook Svart 28.April.2020 Ville på det sterkeste anbefale å holde seg langt unna gamle motordeler! Sitér dette innlegget Link to post
Snafu3000 Svart 28.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2020 Takk for tipsene. Jeg fant nå ut hvilken motor det er ved hjelp av et skjema på Ravns Garge, men hvordan vet jeg om motoren har 4-takt forgasser eller 4-takt innsprøyting? Jeg måtte fylle ut dette og er veldig usikker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.