Dr.blind Startet 28.April.2020 Del på Facebook Startet 28.April.2020 Her bestilt meg nytt anker som kostet mange båt penger så det vil jeg jo ikke miste pga en dårlig kobling mellom kjetting og anker. Hva skal man velge? Svivel eller kun sjakkel? Noen som har gode svar? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 28.April.2020 Del på Facebook Svart 28.April.2020 Om du velger svivel, husk i så fall å ikke festen den rett i ankeret. Det skal være en sjakkel eller en kort kjettingbit i mellom Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Framtia Svart 28.April.2020 Del på Facebook Svart 28.April.2020 Se de siste innleggene i denne tråden, pågår en relevant diskusjon der nå: Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Dr.blind Svart 28.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2020 Framtia skrev 8 minutter siden: Se de siste innleggene i denne tråden, pågår en relevant diskusjon der nå: Takk :D Ikke lett å finne frem til alt Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 28.April.2020 Del på Facebook Svart 28.April.2020 pS: du skal ikke være redd for å miste ankeret, det er båten som er det verste å miste :-). Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Båteksperten123 Svart 28.April.2020 Del på Facebook Svart 28.April.2020 Hadde uten tvil gått for svivel Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 28.April.2020 Del på Facebook Svart 28.April.2020 Hei Me har vore på langtur, og ankra mykje. Eg har aldri sakna svivel på ankerkjettingen. E.m.m. er svivel berre ein ekstra kostnad, som i tillegg svekkar ankersystemet. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.