Jako 1982 Startet 29.April.2020 Link til dette innlegget Startet 29.April.2020 Hei jeg har en vdo systemcheck turteller med kabelplugg i min ryds,ledningsnettet er til omc som var original Motoren er en Johnson evinrude 1996 2 stroke 3 sylindre . Problemet mitt er at den ikke viser turtall,oilcheck,varselhorn,lys og alt annet fungerer fint. Fra kontrollboksen og ut av kabelhullet ved instrumentene er det to sett med lilla,grå og sorte ledninger. Jeg vet di skal kobles på S,IG og hvilke farger som kobles hvor. Det jeg lurer på er må jeg koble alle seks kablene til signal jording og ignition? Tre av kablene er jo til tilt og trim så den er grei,di andre er vel til standard turteller ?. Jeg har koblet alt til Siden jeg tenkte at det var til turteller også,kan dette være grunnen til at rpm ikke fungerer? Sist eier hadde klipt alt av kabler og brukt røde på alt. Jeg har nå fikset tilbake til riktige farger.Håper på kyndig hjelp. På elektrisk er jeg kun kyndig på banning . Mvh jakobsen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.