Blueboat Startet 29.April.2020 Del på Facebook Startet 29.April.2020 Ved en feil kom jeg borti funksjonen «restarte GPS» på min Northstar Explorer 650. Og nå fungerer ikke GPS funksjonen. Står at jeg skal ta ut Y-kabelen og plugge GPS rett inn i den gule inngangen. Så trykke JA. Hva innebærer dette ? Det er jo allerede GPS antennen som er plugget inn i den gule inngangen. Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 29.April.2020 Del på Facebook Svart 29.April.2020 Blueboat skrev 52 minutter siden: Står at jeg skal ta ut Y-kabelen og plugge GPS rett inn i den gule inngangen. Så trykke JA. Hva innebærer dette ? Det er jo allerede GPS antennen som er plugget inn i den gule inngangen. Parentesen "if connecte" i instruksjonen betyr vel for deg at du ikke har noen y-kabel å ta vekk. Tror det bare er å trykke JA. Har du prøvd? Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Blueboat Svart 29.April.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2020 Ja. Prøvd. Står på plotter at GPS ikke er aktiv. Kan jo være noe med antenne. Men den virket før jeg trykte på «restart GPS». Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.