o.b.lix Startet 28.September.2005 Del på Facebook Startet 28.September.2005 Skal trekke om puter og sy gardiner, men finner ikke noe utvalg på nett eller andre plasser for tekstiler som kan passe i båt. Er det noen som vet om steder? Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 Av alle steder, har kona handla en del av dette på Norsk sengetøyslager/Jysk. De hadde i fjor en del tekstiler som passet inn med vårt behov. Ellers kan du prøve Industrisøm , som har en del liggende...... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 28.September.2005 Del på Facebook Svart 28.September.2005 http://www.abceurosoft.se/butik/index.html Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Kikket på båtstolene der Rem. Er prisene der representativt for prisnivået i Sverige ? Isåfall er feks Seasit i Norge fullt konkuransedyktige på pris og design. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Kikket på båtstolene der Rem. Er prisene der representativt for prisnivået i Sverige ? Isåfall er feks Seasit i Norge fullt konkuransedyktige på pris og design. <{POST_SNAPBACK}> Med få unntak er min erfaring at det jevnt over er dyrerei Sverige. Unntakene som jeg har bitt meg merke i er alkohol og Volvo Pentadeler Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Slagskibet Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 (redigert) Hmmm. Er jo godt at alt ikke er så dyrt her da. www.seasit.no ser ut til å ha litt hyggelige priser bortsett fra at jeg syntes at armlenebeslag til 750 kr pr.par er dyrt når stolen koster kr 1490 Men i henhold til avkommet så er forklaringen på det at jeg er en gjerrig gnier Redigert 29.September.2005 av thor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MortenF Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Her har de (hadde ihvertfall i fjor) et godt utvalg av tekstiler som egner seg til båtbruk http://www.stoffogstil.no/ MortenF Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Zorba i Åsane syr puter, er visst ikke så verst på pris sies det.... Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 29.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2005 Er prisene på www.seasit.no (på tøy) oppgitt i meter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.