Jomes Startet 1.Mai.2020 Del på Facebook Startet 1.Mai.2020 (redigert) Hei. Har plukket ut min eldre wallas 1800 i min Sandvik 28 ac. Den startet ikke, og jeg ser den røde knappen er trykket inn , og står fast trykket inn. Sitter fast ! Kan det være derfor den ikke starter? Legger ved bilder. Den røde lampa startet heller ikke, så håper i grunn det kan være pga den røde knappen . Trur den har nr 2438 Redigert 1.Mai.2020 av Jomes (see edit history) Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Wallas Service Svart 1.Mai.2020 Del på Facebook Svart 1.Mai.2020 Dette er overopphetingtermostaten, og den skal være trykket inn. Om varmeren blir for varm av diverse årsaker, vil knappen sprette ut og pumpen stopper. Når apparatet har kjølt seg ned, trykkes knappen inn og du kan ta ny oppstart. Les mer om dette her: Finn frem til 1800B, og last ned komplett bruksanvisning med feilsøkingskjema og sprengskisse. Svært få deler kan skaffes til denne omtrent 40 år gamle karen Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.