Jon-Kåre Startet 29.September.2005 Del på Facebook Startet 29.September.2005 (redigert) Ta en titt på denne linken og bla i fotoalbum som finnes under knappen byggdagbok, og les også litt om hvem denne karen er. jeg er imponert og drømmer vel om samme ting som han her har realisert. http://www.sani.nu/ Redigert 29.September.2005 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Muhammed Svart 29.September.2005 Del på Facebook Svart 29.September.2005 Utrolig bra, siden er lagt til favoritter. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 14.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2005 http://web.telia.com/~u23111256/projekt964...t-Run-Sound.wav Klikk på linken og nyt lyden av en sideventilert 3,6 liters Ford V8 på 95 hk Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 15.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2005 Spennende å følge den videre Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Majali Svart 15.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2005 kjempeside! Bet meg merke til denne tekseten: " Och här vill jag passa på att lägga till en händelse från verkliga livet. Vi hade besök på träbåtsbyggarutbildningen av en mindre skolklass med elever i 9-10 års åldern. En av pojkarna blev tillfrågad om familjen hade båt. Och han svarade snabbt och sanningsenligt: "Nä vi har ingen riktig båt, bara en plastbåt." " Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
M/S Bastard Svart 15.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2005 kjempeside! Bet meg merke til denne tekseten: "Nä vi har ingen riktig båt, bara en plastbåt." " Erik Sitér dette innlegget Link to post
kapptein Svart 15.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2005 Dette er båt-estetikk på sitt beste! Får vel aldri selv noe slikt, men plakat er bestilt.... Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.