Jump to content

Koblingsskjema til carlingswitch


Cetus

Recommended Posts

Hei

Trenger et koblingsskjema til carlingswitch, av på (på) vindusvisker, og fjærbelastet siste trinn til vindusspyler.(lys i bryter også)

Finner ikke i farten på nett....

Stikk bak på bryter ahr numemr 8-7, 1-4 og 3-6 (1 0g 4 er lasket sammen)

Sjekket sikring, den er ok. Bavaria S330S HT 2016 modell.

2020-05-02 13.12.24.jpg

2020-05-02 12.26.56.jpg

2020-05-02_12_26_51.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hei @Cetus. Jeg forsøker å finne nøyaktig samme bryter som du beskriver. Jeg har i dag separate brytere for vindusvisker og vindusspyler, som jeg ønsker å kombinere i samme bryter.

 

Når bryter er av, står den da i samme posisjon som resten av bryterne på panelet? 

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne brytere? Jeg har ikke klart å finne noen som har av/på/(på) - kun (på)/av/på
 

Link to post
Share on other sites

14 hours ago, kirkan said:

Hei @Cetus. Jeg forsøker å finne nøyaktig samme bryter som du beskriver. Jeg har i dag separate brytere for vindusvisker og vindusspyler, som jeg ønsker å kombinere i samme bryter.

 

Når bryter er av, står den da i samme posisjon som resten av bryterne på panelet? 

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne brytere? Jeg har ikke klart å finne noen som har av/på/(på) - kun (på)/av/på
 

Hei, nei ikke sikker...trodde Carling switch hadde denne utgaven. Det var ikke bryter som var feil hos meg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...