Cetus Startet 2.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2020 Hei Trenger et koblingsskjema til carlingswitch, av på (på) vindusvisker, og fjærbelastet siste trinn til vindusspyler.(lys i bryter også) Finner ikke i farten på nett.... Stikk bak på bryter ahr numemr 8-7, 1-4 og 3-6 (1 0g 4 er lasket sammen) Sjekket sikring, den er ok. Bavaria S330S HT 2016 modell. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2020 Det letteste er vel og «pipe» dette med et multimeter? Sitér dette innlegget Link to post
CapD Svart 2.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2020 Har du sett her? Sitér dette innlegget 1976 Huglo 27 1990 Hansvik 18 combi 1987 Nord West 900 2001 Terhi Nordic 6020 C - 2005 Quicksilver 620 Flamingo Link to post
Cetus Svart 2.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2020 (redigert) Kan "pipe", men bryter fusker, så da er det greit med koblingsskjema...Takk, CapD fant ut av bryter...men vinduspussere fungerer fortsatt ikke...må sjekke videre. Redigert 2.Mai.2020 av Cetus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kirkan Svart 14.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2021 Hei @Cetus. Jeg forsøker å finne nøyaktig samme bryter som du beskriver. Jeg har i dag separate brytere for vindusvisker og vindusspyler, som jeg ønsker å kombinere i samme bryter. Når bryter er av, står den da i samme posisjon som resten av bryterne på panelet? Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne brytere? Jeg har ikke klart å finne noen som har av/på/(på) - kun (på)/av/på Sitér dette innlegget Link to post
Cetus Svart 15.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2021 14 hours ago, kirkan said: Hei @Cetus. Jeg forsøker å finne nøyaktig samme bryter som du beskriver. Jeg har i dag separate brytere for vindusvisker og vindusspyler, som jeg ønsker å kombinere i samme bryter. Når bryter er av, står den da i samme posisjon som resten av bryterne på panelet? Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne brytere? Jeg har ikke klart å finne noen som har av/på/(på) - kun (på)/av/på Hei, nei ikke sikker...trodde Carling switch hadde denne utgaven. Det var ikke bryter som var feil hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.