Snafu3000 Startet 2.Mai.2020 Del på Facebook Startet 2.Mai.2020 (redigert) Har nettopp kjøpt en tohatsu som trenger bytte av registerreim. Fant først et produkt på boats.net men den kunne ikke sendes før denne corona krisen var over. Jeg prøvde derfor Ravns Garage. Her må man legge inn om motoren har 4-takt forgassere eller 4-takt innsprøyting. Hva er forskjellen mellom disse? Det er en 2009 4 takt tohatsu MFS30B Serienummer 005328XK Redigert 2.Mai.2020 av Snafu3000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mthoms Svart 2.Mai.2020 Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 Det kan godt være jeg virker grov nu, men hvis du ikke kender forskel på indsprøjtning og forgasser ... så bør du afholde dig fra at skifte registerrem på din motor selv, og overlade den opgave til et værksted. Om du kender en, som kan skifte remmen, så kan han også se om du har indsprøjtning eller ej. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 2.Mai.2020 Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 når jeg søker opp 09 MFS30B på boats.net så ser det ut som injection: (Men ta gjerne å legg ut noen bilder - ikke alltid modellskifte skjer samtidig i usa og her i europa) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Snafu3000 Svart 2.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 Ja, problemet er at jeg ikke har motoren enda. Den ligger i et nedsnødd naust og jeg får den ikke før om 1 uke +. Reg reima er ikke skiftet på 11 år og jeg tørs ikke starte motoren før jeg får byttet reima. Hadde vært fint å fått delen på rundt samme tid som båten. Har derfor ikke bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.