Eliasligu Startet 2.Mai.2020 Del på Facebook Startet 2.Mai.2020 Jeg lurer på om jeg kan ta strøm fra motoren for å lade et lite batteri som skal holde et stereo oppe å gå. Har allerede laget hyller til høyttaler men, så skulle jeg teste så funket det ikke. Ingen volt på tomgang. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 2.Mai.2020 Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 Det skal den vel normalt ha ?? jeg har en Yamaha 6hk, den lader å holder 80amp batteriet på 14V selv med mye ekektronisk utstyr i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 2.Mai.2020 Del på Facebook Svart 2.Mai.2020 Hadde en -98 9.9 Yamaha 2-takt. Den hadde ikke likeretter, gav kun vekselstrøm ut. Men enkelt å bestille en liten og rimelig likeretter og regulator fra Kina så får du strøm til batteriet ditt. Noe sånt: NOK 219.43 25% Off | Aluminium Alloy Voltage Regulator Rectifier For 2 Stroke 15HP Outboard Motor https://a.aliexpress.com/_dTeFyUj Du får sikkert kjøpt noe tilsvarende hos forhandler eller på eBay også. Sitér dette innlegget Link to post
Eliasligu Svart 4.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2020 ok Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.