GVH1979 Startet 4.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2020 Hei. Har en Glomex Vhf antenne som jeg ikke klarer å løsne eller finne ut hvordan er festet. Den sitter som heia når jeg forsøker å skru på den. Jeg tør ikke benytte for mye krefter i frykt for å ødelegge noe. Er det noen som vet hvordan disse typisk er festet og hva jeg må gjøre for å få den løs? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 4.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2020 Vipp ned det «håndtaket» du ser, så er det en gjennomgangsbolt med stjernehode på motsatt side. Det skal bare være da å skru den ut samtidig som du holder mot på handtaket. Om det ikke rikker seg så er det vel rustet eller irret fast Sitér dette innlegget Link to post
GVH1979 Svart 4.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2020 Tusen takk @Kjellg! Dette skal jeg prøve ut neste gang jeg er i båten. Fortsettelse følger... :-) Sitér dette innlegget Link to post
GVH1979 Svart 22.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2020 Oppdatering. Var en tur på Maritim, de hadde samme antenne og feste i sitt sortiment. Fikk beskjed derfra at det ikke var mulig å bytte antenne på disse festene. De kom som ferdig festet sett. Så da er jeg stuck med lang antenne og god dekning. :-) Det blir for kostbart og for mye jobb å bytte både feste og antenne for noe som kun er kosmetisk jåleri fra min side. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.