Cosse Startet 4.Mai.2020 Del på Facebook Startet 4.Mai.2020 Hei! Oppdaget nylig at varmeveksleren hadde begynt og lekke.. plukket av denne og stussa veldig på turboen her. Hele "baklokket" er fullt i rust og wg "flappen" som åpner og stenger har jo også tydelig stått fast en god stund.. er baklokke/huset på disse vannkjølte? Mulig og dele for og få glassblåst bakerste del? Når wg er helt stengt skulle jo det resultere i fullt ladetrykk men har ikke merket noe på båten og dette har jo tydelig vært slik over lang tid.. noen kloke hoder som vil utdype/komme med innspill? 🤔 Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Cosse Svart 4.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2020 Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Cosse Svart 4.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2020 Kan slettes. Fikset Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Arvor 20 Fish Svart 17.Desember.2020 Del på Facebook Svart 17.Desember.2020 Hei. Jeg har samme motor, og det er ganske vanlig at wg ruster fast. Det anbefales generelt at wg ventilen sveises fast permanent. Ladetrykket er så lavt at det ikke er noe problem. Jeg forsøkte å bevege staget for å sjekke hvordan staus var på min, og det var stuck fast. Man kan da velge å ta av alt for å sveise fast selve ventilen, eller bare la være. Dersom alt fungerer som det skal, og ingen mistanke om at ventilen lekker litt...så er det bare å la det være som det er. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.