Jump to content

Eberspächer D4 + Easystart select


ChristopherJ

Recommended Posts

Hei! Det er helt sikkert skrevet om dette før..Men jeg finner ikke det jeg leter etter.. 

Har en Eberspächer D4, montert Easystart select og skal ha ekstern temp føler.. 

MEN, hvilke kabler skal jeg koble til den temp føleren? og hvem farge skal på hvem på føler? Må jeg gjøre noe med den temp sensoren som sitter i varmer? 

 

På forhånd, tusen takk😊

 

F63D48C2-04E3-4095-9D6D-BF9EC715D567.jpeg

D50E219B-11E5-4069-83C6-586F3FC74440.jpeg

Link to post
Share on other sites

Har nettopp koblet dette, men husker selvfølgelig hvilke farger som ble koblet på hva. Jeg kan sjekke det opp om noen dager. Du kan også prøve å finne installasjonsmanualen for varmeren eller easy select på nett. Der står det hvordan det skal kobles.

Link to post
Share on other sites

Har akkurat koblet opp dette selv, men husker heller ikke fargene på de du skal koble til. Men mener det var egen "kabel" til temp sensoren. Det var veldig tydelig tegninger på det i settet jeg kjøpte, så var ikke vanskelig å finne ut det. Kan finne tegninger på det når jeg skal ned i båten i ettermiddag og legge inn her.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...