Ask Startet 4.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2020 Hei Båten er på land, og får ein god dose med etterlengta vedlikehald. M.a. har eg skifta ut dei 15 år gamle membranane på seglbåtdreva. (Membranane var like fine, så den jobben kunne eg spart meg.) Eg oppdaga at det var vatn inne i eit av motorfundamenta. Alt tyder på at vatnet kjem inn gjennom eit par små skruehol, i skroget under motorfundamentet. Eg har pirka ut gamal sika, som var i hola, og har bora hola opp med ein 5 mm bor. Eg har òg bora litt med ein 10 mm bor, slik at flatane blir meir skrå. Dette slik at det blir større flate for feste av tetningsstoff. Diverre kom eg ikkje på å ta bilete, før eg gjekk frå båten i kveld. Båten skal ut på onsdag, og det hastar med å tetta hola. Kva stoff bør eg bruka? Det bør helst vera eit stoff som herdar fort, er lett å jobba med, overmalbar, og kan kjøpast over disk i Bergen. Gjerne på Maritim, CO, eller Bt. Båten har òg ein liten skade i den eine baugen, så det er fint om same stoffet kan brukast til å fylla att dette hakket. Skaden er ca. 1*5 cm, og 5-7 mm djup. Skaden er over vasslina, og eg må lakka etterpå. Det kan likevel vera ok å fylla att det verste no når båten er på land. Båten er av glassfiber. Eg er takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 4.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2020 Jeg har bare gode erfaringer med Tec7 sort. Det tetter og limer, også under vann. Jeg limte en 2x4" fast til gelcoaten under vannlinjen, så jeg kunne montere ekkoloddgiver uten å bore hull i skroget. Hang like godt etter 2 år i saltvann. Brukte også tec7 til å tette et hull (type selvlenserhull) under vannlinjen som jeg hadde glemt å gjøre noe med. Rett før sjøsetting. Klinte inn en del tec7 og lagde en "propp" av plast. Sjøsatte før det hadde tørket. Null problem. Lakk ingenting. Så hvis detver et skruehull så hadde nok jeg satset på tec7 og lagt på godt med det. Hullet fremme kan du nok bruke gelcoat sparkel i. Dette er ingen fasit svar , men jeg tror jeg hadde gjort det slik selv. (Forutsatt at jeg forstod problemene riktig. ) Fullt åpen for at jeg kan ta feil. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Komodo Svart 4.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2020 Tror heller jeg hadde gått for epoxysparkel. Velg en av god kvalitet. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Grand Banks jr Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 @Ask, er de skruehullene I bruk - altså med skruer - eller skal de tettes permanent? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Gullfisk Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Synes west system epoxy er grei å jobbe med. Trenger evt glassfiber og/eller fyllstoff i tillegg til resin og herder. Maritim pleier å ha dette. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Hei Takk for alle svar. Det skal ikkje skruar i hola etterpå. Det var sika i hola frå før, og det har tydelegvis ikkje vore heilt tett. Det var vatn inne i fundamentet. Komodo, eller andre- Kva epoxysparkel er av god kvalitet/ kva merke anbefaler du? Vil glassfibersparkel vera like bra? Når det gjeld skaden over vasslina, så er ikkje den noko hastesak. Eg kan reparera skaden frå flytebrygga, men det er mykje betre arbeidsstilling no når båten er på land. Dersom eg har epoxysparkel på denne skaden, kan eg då ha på glassfiber, topcoat og/eller lakk seinare? Ask Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Ask skrev 1 time siden: Hei Takk for alle svar. Det skal ikkje skruar i hola etterpå. Det var sika i hola frå før, og det har tydelegvis ikkje vore heilt tett. Det var vatn inne i fundamentet. Komodo, eller andre- Kva epoxysparkel er av god kvalitet/ kva merke anbefaler du? Vil glassfibersparkel vera like bra? Når det gjeld skaden over vasslina, så er ikkje den noko hastesak. Eg kan reparera skaden frå flytebrygga, men det er mykje betre arbeidsstilling no når båten er på land. Dersom eg har epoxysparkel på denne skaden, kan eg då ha på glassfiber, topcoat og/eller lakk seinare? Ask Denne er god å jobbe med og holder høy kvalitet. Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
Ask Svart 5.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Takk for tips, Blue Moon. Dei har den òg på Maritim her i Bergen! Ask Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Ettersom dette gjelder motorfundamenter som skal riste på seg, ville jeg nok holdt en knapp på tech7, som holder seg litt elastisk. Det er veldig lite anleggsflate for epoxy - vil den kunne sprekke opp av vibrasjonene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.