sol Startet 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2020 Har en gammel Wallas 100,som ikke tenner.Tror den må byttes ut i et nytt kokeapparat.Ser på div løsninger.Gass og spritkjøkken. Har hatt Origo 3000 tidligere,men vurdere kanskje gass mer nå.Det skal stå ute i cockpit på min Scand 26CC.LItt usikker på hva slags gassflaske jeg burde velge,og evt plassering av denne.Har sett på gassmonteringssett med stengeventil og lekkasjetester.Noen gode råd ? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Mange muligheter. Jeg for min del ville ha valgt en ny Wallas. Har du prøvd å fikse den du har? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ida Marie III Svart 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 (redigert) sol skrev for 2 timer siden: Har en gammel Wallas 100,som ikke tenner.Tror den må byttes ut i et nytt kokeapparat.Ser på div løsninger.Gass og spritkjøkken. Har hatt Origo 3000 tidligere,men vurdere kanskje gass mer nå.Det skal stå ute i cockpit på min Scand 26CC.LItt usikker på hva slags gassflaske jeg burde velge,og evt plassering av denne.Har sett på gassmonteringssett med stengeventil og lekkasjetester.Noen gode råd ? Har du plass til de grå 5 kg gassflaskene så velger du dem...De er langt billigere å bruke... Alternativt har du de blå 2 kg flasken...De krever langt mindre plass... Selv har jeg et 3 bluss med stekeovn...og bruker de blå flaskene pga plass...De holder ca en mnd når steike ovnen brukes ofte...ellers mye lengre... Gass er driftsikkert, raskt og trygt...men gjør installasjonen etter boken... Redigert 5.Mai.2020 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 6.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2020 Har hatt en som har sett på den,men ikke fått den til å tenne.Kjøpt inn gassbluss nå,med 2kg beholder,gassalarm,regulator og slange.Fulgte også med lekkasjetester. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 6.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2020 sol skrev for 2 timer siden: Har hatt en som har sett på den,men ikke fått den til å tenne.Kjøpt inn gassbluss nå,med 2kg beholder,gassalarm,regulator og slange.Fulgte også med lekkasjetester. Det blir nok gode greier...kjapt renslig og driftsikkert... Bare gjør installasjonen etter boken nå...??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.