tore_v1 Startet 5.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2020 (redigert) Hei Jeg vurderer å kjøpe en brukt Benetau Barracuda 7 og lurer på om det er mulig å ettermontere utvendig styring på disse (fant ut av det, redigerte posten). På det generelle planet - er det noen som har Barracuda 7 og vil dele erfaringer med meg? Noen spørsmål er da: 1. Høyde i kabin - jeg er to meter, i motsetning til de fleste franskmenn, må jeg bøye meg? 2. Stuing av fiskestenger - finnes det noen elegant måte å gjøre dette på, annet enn å okkupere "lugaren"? Har noen sett "takboks" til båt som kan huse fiskestenger? Takk for alle svar! Redigert 5.Mai.2020 av tore_v1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tore_v1 Svart 5.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2020 Litt undersøkelse videre bringer meg til at utvendig styring kan ettermonteres for ca 25-30 båtlapper. Ikke så ille, egentlig. Sitér dette innlegget Link to post
torgja Svart 13.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2020 (redigert) Jeg fikk pris på 40 - 50 000,- hos Haugaland Båtsenter, det ble for dyrt. Da med start/stopp ute og diverse ekstra. Men prisen kan reduseres ved å kun ha det du trenger ute, starte og stoppe er egentlig godt nok å ha innendørs. Jeg kjøpte nylig en 2013 Barracuda 7, denne hadde heldigvis dette montert fra før. Men er meget fornøyd med båten, den skal snart inn å rigges med teinehaler og dieselvarmer. Høyden inne vil jeg tro går fint selv om du er 2 meter, men dette er nok best for deg å prøve selv. Når du kommer inn i hytten må du nok bøye deg. Jeg må bøye hodet ned når jeg skal stikke meg inn i hytten, er 1,82m. Dette gjelder forrige modell, jeg har ikke prøvd typen som selges i dag. Redigert 13.Mai.2020 av torgja (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.