Jump to content

Barracuda 7 - erfaringer fra eiere ønskes


tore_v1

Recommended Posts

Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe en brukt Benetau Barracuda 7 og lurer på om det er mulig å ettermontere utvendig styring på disse (fant ut av det, redigerte posten).

 

På det generelle planet - er det noen som har Barracuda 7 og vil dele erfaringer med meg? 

 

Noen spørsmål er da:

1. Høyde i kabin - jeg er to meter, i motsetning til de fleste franskmenn, må jeg bøye meg?

2. Stuing av fiskestenger - finnes det noen elegant måte å gjøre dette på, annet enn å okkupere "lugaren"? Har noen sett "takboks" til båt som kan huse fiskestenger?

 

Takk for alle svar!

Redigert av tore_v1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg fikk pris på 40 - 50 000,- hos Haugaland Båtsenter, det ble for dyrt. 

Da med start/stopp ute og diverse ekstra.

Men prisen kan reduseres ved å kun ha det du trenger ute, starte og stoppe er egentlig godt nok å ha innendørs.

 

Jeg kjøpte nylig en 2013 Barracuda 7, denne hadde heldigvis dette montert fra før. Men er meget fornøyd med båten, den skal snart inn å rigges med teinehaler og dieselvarmer.

 

Høyden inne vil jeg tro går fint selv om du er 2 meter, men dette er nok best for deg å prøve selv.

Når du kommer inn i hytten må du nok  bøye deg. Jeg må bøye hodet ned når jeg skal stikke meg inn i hytten, er 1,82m.

Dette gjelder forrige modell, jeg har ikke prøvd typen som selges i dag.

Redigert av torgja (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...