bogen2001 Startet 9.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2020 Hei. Ved første start i år kom det ikke pilotstråle selv om den ble kjørt i ferskvann før vinterlagring. Alarmen går så jeg skifter impeller og vannpumpehus + div. pakninger. Fremdeles får motor ikke tilstrekkelig kjøling. Når jeg kobler vannslange direkte på vanninntaket (røret som vannpumpe skal forsyne) går motor fint uten varmgang. Det jeg lurer på er om kobling mellom vannpumpe og dette tilførselsrøret er tilstrekkelig tett?! Og hvor viktig er det. Noen med erfaring på dette?? Sitér dette innlegget Link to post
Kasper22 Svart 9.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2020 Tipper du er inne på det der ja. Byttet du tetningen som står i vannpumpehuset der vannrøret går ned ? Det er og lurt å pusse vannrøret rent for irr og møkk utvendigt der det går ned i tetningen på pumpehuset, samt legge litt fett på tetningen og vannrøret før du monterer sammen. Sitér dette innlegget Link to post
bogen2001 Svart 10.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2020 Nei, jeg var ikke klar over at der skulle være pakning fordi jeg så ingen når jeg demonterte første gangen. Da bestiller jeg pakning pusser vannrørene og krysser fingrene, har skrudd av og på undervannshuset x antall ganger allerede. Takk for tipset :-)) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.