Vannskrekk Startet 3.Juni.2003 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2003 Hei Jeg har et el-toalett i båten som heter BEMIS. Her er kverna gåen. Fra kverna og inn i emaljen er det ei foring som kverna er skrudd inn i. Denne er også sprukket. Vet noen om slike foringer bruker å følge med kverna? Saken er at jeg ikke klarer å finne noen forhandler til dassen. Det ville derfor vært fint om noen hadde peiling og dermed kunne gitt meg et tips. Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 3.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2003 Er du sikker på at det er et BEMIS toalett. Fra det jeg finner på nettet er de bare produsenter av selve toalettsetet og ikke selve toalettet. MVH Sitér dette innlegget Link to post
Vannskrekk Svart 3.Juni.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2003 Jeg har båten noen mil unna slik at jeg ikke får sjekket umiddelbart om merket sto på lokk eller porselen - MEN: Jeg gikk grundig over for å finne et merke og var overlykkelig over i det hele tatt å finne noe. I tillegg til Bemis sto det et nummer: 086Y1593 som sannsynligvis er produksjonsnummer Sitér dette innlegget Link to post
Lijanka Svart 3.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2003 Det kan ikke være et ombygd toalett da? Dersom du har kjøpt båten brukt og det elektriske toalettet stod i - så er det mange som har bygd om sine manuelle toaletter til elektriske via ulike kit som man får kjøpt. Et helt nytt slikt kit (med pumpe/kværn og det hele) får du fra 1500 kroner. De passer til de aller fleste toalettskåler. Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 3.Juni.2003 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2003 Bemis er en stor selger av toalettseter i USA. Har aldri hört om Bemis toaletter. Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.