Jump to content

Bemis el-toalett


Vannskrekk

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har et el-toalett i båten som heter BEMIS. Her er kverna gåen. Fra kverna og inn i emaljen er det ei foring som kverna er skrudd inn i. Denne er også sprukket. Vet noen om slike foringer bruker å følge med kverna?

Saken er at jeg ikke klarer å finne noen forhandler til dassen.  Det ville derfor vært fint om noen hadde peiling og dermed kunne gitt meg et tips.

Link to post
Share on other sites

Jeg har båten noen mil unna slik at jeg ikke får sjekket umiddelbart om merket sto på lokk eller porselen - MEN: Jeg gikk grundig over for å finne et merke og var overlykkelig over i det hele tatt å finne noe. I tillegg til Bemis sto det et nummer: 086Y1593   som sannsynligvis er produksjonsnummer

Link to post
Share on other sites

Det kan ikke være et ombygd toalett da? Dersom du har kjøpt båten brukt og det elektriske toalettet stod i  - så er det mange som har bygd om sine manuelle toaletter til elektriske via ulike kit som man får kjøpt.

 

Et helt nytt slikt kit (med pumpe/kværn og det hele) får du fra 1500 kroner. De passer til de aller fleste toalettskåler.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...