Ask Startet 11.Mai.2020 Del på Facebook Startet 11.Mai.2020 Hei Videovervaking, av båt, har vore diskutert før. Utviklinga går jo fort på slikt, så eg startar ein ny tråd. Eg lurar på å kjøpa videoovervakingssystem til båten. Systemet må vera enkelt å montera, og installera. Det beste er om det ikkje må trekkast leidningar, og ikkje er avhengig av wifi i hamna. Eg ser for meg eit kamera i salongen, og gjerne eit kamera ute i cockpiten. Sistnemnte kan gjerne takast inn ved seglas, om det ikkje toler all verdas sjøsprøyt. Varsling på telefonen er ønskeleg, og gjerne ei god sirena. Nokre sensorar som ser rørsler er fint. Eg er takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Mai.2020 Del på Facebook Svart 11.Mai.2020 mye "morro" hos disse https://www.spyshop.no/andre-kameraer/4g-3g-kamera-mms-kamera/komplette-kamera Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 11.Mai.2020 Del på Facebook Svart 11.Mai.2020 Er det kun for tyveri? 😊 Jeg installerte nylig alarm, litt tidlig å si om jeg er fornøyd. Men det ser lovende ut. Den er dog avhengig av wifi, men det har jeg ombord.(Lomme ruter) 😊 Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 (redigert) Arlo Go er perfekt for dette du beskriver. Koster litt mer enn de fleste da. •Kan monteres utendørs (vanntett) •4G simkort (tvillingkort) •Bevegelsessensor (du varsles ved push varsel på via app, sms og mail) •Alarm •Nattmodus •7 dagers gratis skylagring •Over 3mnd batterikapasitet (testet selv) •2 veis kommunikasjon +++ Redigert 12.Mai.2020 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.